söndag 18 oktober 2015

Mitt land

Jag är fruktansvärt upprörd och ledsen över att se hur mitt land förändras! Jag mår faktiskt riktigt illa när jag tänker på vilka negativa konsekvenser den rödgröna regeringens politik innebär för mitt land. Den rödgröna regeringen är en katastrof för mitt land.

- Hur har man lyckats manipulera en så stor andel av befolkningen i mitt land? Vi vet alla svaret! Svensk media med Wolodarski, Helin och Mattsson fortsätter bara med det som deras föregångare startade, nämligen undanhålla sanningen för sina läsare.

Svenskarna är det mest naiva folket i hela Europa, kanske i hela världen! Befolkningen låter inkompetenta och svenskfientliga politiker nedmontera mitt land. Uppenbarligen förstår man inte konsekvenserna av sitt eget handlande.

Men det som skrämmer mig allra mest är att så många svenskar inte vågar berätta vad man har för åsikt om invandringspolitiken. Man vågar inte berätta för familjen att man sympatiserar med SD, Man vågar inte berätta för sina arbetskamrater att man sympatiserar med SD, man vågar inte berätta det för sin arbetsgivare att man sympatisera med SD, företagare vågar inte berätta att man sympatiserar med SD.

Det har gått så långt att företagsledare som sympatiserar med SD går ut i media, på eget initiativ och uttalar sig positivt om dagens invandringsnivåer för att de är så rädda om sitt företag/organisation och  att förknippas med SD.

Så länge som alla dessa människor inte vågar stå för sina åsikter och om vårt land, kommer det bara gå nedåt för mitt land. Det som nu pågår kommer skattebetalarna få betala om inte landet skall gå i konkurs. Varenda krona kommer vi tvingas betala genom alla typer av skatter!

Det har uppenbarligen inte ca 80 procent av befolkningen förstått i mitt land!

Kent Ekeroth talade i Trelleborg igår. Kents tal börjar ca 24:30 in i klippet. Han pratar på samma tema!



Källahttp://thoralf.bloggplatsen.se/2015/10/18/11199949-mitt-land/
Ref: http://www.6mannen.se/passivitetsvarning/ 

-----------------------

- Svenne Kålrot, Nisse i Hökarängen, Medel Svensson, Svenne Sexpack, Keps-Allan... namnen är många på radhus-Svensson. Som med tomma ögon säger... "politik intresserar mig inte, det får andra sköta om". Svenne är nöjda att polera Volvon, ha mer välskött gräsmatta och häck än radhusgrannen. Drar igen dörren, och ser fram emot veckans höjdpunkter, som typ TV-såpor som Let's dance, Bonde söker fru, och helst Melodifestivalen. Slött stirrandes från soffan, med fem Pripps Blå och en kvarting Explorer och coca-cola. Då är livet toppen, det räcker.

Denne Gökboet-figur släpar sig till vallokalen vart fjärde år, röstar som farfars farfars far alltid gjort, och 87:an Korkskalle har befäst den bizarra sjuklöverhegemonin i Sverige. Igen. Och igen. Att det en gång i tiden fanns stridslystna vikingar i detta land, numera Absurdistan, är obegripligt att förstå idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar